۱۶ مرداد ۱۳۹۱، ۱۹:۱۱

با برگزاری رقابت‌های انتخابی/

جودوکاران خراسان شمالی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند

جودوکاران خراسان شمالی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت جودوی خراسان شمالی گفت: پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی، جودوکاران استان به اردوی آمادگی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: پس از پایان مرحله اول اردوی آمادگی تیم‌های ملی در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان و برگزاری رقابت‌های انتخابی درون تیمی، 3 نفر از جودوکاران خراسان شمالی به مرحله دوم و نهایی اردوی تیم‌های ملی جودو راه یافتند.

وی با بیان اینکه پیش از این و پس از پایان رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور در اردبیل، علی محمدی بریمانلو جودوکار وزن 46 کیلوگرم استان و حامد رشیدی جودوکار وزن 81 کیلوگرم به اردوی تیم ملی جودوی نوجوانان کشور دعوت شده بودند، تصریح کرد: در حال حاضر پس از پایان اردوی اولیه تیم ملی و برگزاری رقابت‌های انتخابی مرحله دوم، هر 2 جودوکار دعوت شده استان موفق شدند در ترکیب نهایی تیم ملی نوجوانان قرار بگیرند.

خسرویار افزود: در تیم ملی جودوی جوانان نیز پیش از این و پس از پایان رقابت‌های جودوی جوانان در بجنورد، 3 ورزشکار استان شامل محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن 60 کیلوگرم، سعید محمدی بریمانلو در وزن 73 کیلوگرم و حسین شاهپسندی در وزن 100 کیلوگرم به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شده بودند که در پایان مرحله نخست این اردو و پس از برگزاری رقابت‌های انتخابی درون تیمی برای انتخاب ترکیب نهایی تیم، محمد محمدی بریمانلو جودوکار وزن 60 کیلوگرم موفق شد به عضویت تیم ملی درآید.

وی اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان جودوی ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، در رده سنی جوانان زیر نظر عطا عباس نژاد و در رده سنی نوجوانان نیز زیر نظر احمد کاظمی، تا 26 مرداد ماه در محل سالن شهید کبکانیان تهران در حال برگزاری است.

رقابت‌های قهرمانی جودوی نوجوانان و جوانان آسیا 4 مهر ماه سال جاری به میزبانی چین تایپه (تایوان) برگزار می‌شود.


 
کد خبر 1667436

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha